środa, 10 czerwca 2015

Zumbowanie

Pozytywną energię można czerpać nie tylko z wewnętrznego rezerwuaru miłości, ale z wszystkiego co sprawia radość.


Zumbę odkryłam na youtubie, gdy szukałam ćwiczeń cardio. Bardzo dużą dawkę inspiracji otrzymałam od zaprzyjaźnionej blogerki: Basi K, dzięki której spojrzałam na zumbę bardziej jako na połączenie radości z ćwiczeniami. Po pogrzebaniu troszkę we wszystkich filmikach, znalazłam w końcu kilka dla siebie. Moim zdaniem zumba to idealne połączenie tańca z fitnessem. Daje wycisk, ale jednocześnie sprawia radość. W pewnym momencie stwierdziłam, że nie ważne że moje kroki są trochę inne niż filmie, że nie wyginam się aż tak mocno, nie podskakuje aż tak wysoko, albo nie utrzymam tempa, albo ogólnie nie załapuję całego układu od razu. Pot i tak mi po plecach leci. A czego nie dotańczę to dowyglądam. Bo najważniejsze co te ćwiczenia dają, to śmiech. 

1 komentarz: